Jak nakupovat nebo vyměnit zboží?

1. Zaregistrujte se jako zákazník

Klikněte na tlačítko "Přihlášení" v pravém horním rohu obrazovky. Vyberte možnost "Nová registrace" a vyplňte své osobní údaje. Pokud jste stálým zákazníkem, pouze se přihlaste. Pouze registrovaní a přihlášení zákazníci se mohou účastnit našeho věrnostního programu.

2. Najděte si svůj produkt

Začněte výběrem z možností "Pro holky", "Pro kluky" nebo "Doplňky" na úvodní stránce. Pak pomocí filtrů vyberte zvolenou kategorii zboží nebo několik kategorií najednou. Na obrazovce se objeví jednotlivé produkty a při kliknutí na každý z nich se zobrazí podrobné informace.

3. Přidejte si zboží do nákupního košíku

Pokud se rozhodnete některý z produktů koupit, musíte jej přidat do svého nákupního košíku. Vyberte si požadovanou velikost. Pak klikněte na tlačítko s ikonou nákupního vozíku. Pokud si nejste jisti správnou velikostí, podívejte se do Kaamo radí jak měřit velikosti. Jednotlivé položky v nákupním košíku nejsou rezervovány. Rezervace bude provedena teprve po dokončení Vašeho nákupu. Při nákupu nad 1500 Kč máte zdarma dopravu, při nákupu nad 2000 Kč dostanete 5% slevu na celý nákup.

4. Přejděte ke svému nákupnímu košíku a odešlete objednávku

Po skončení nákupu klikněte na ikonu nákupního košíku v pravém horním rohu obrazovky. Zobrazí se vám všechny produkty vložené do nákupního košíku.

5. Potvrďte objednávku

Vyberte způsob platby a klikněte na tlačítko "Potvrdit objednávku a zaplatit". Obratem obdržíte e-mail s potvrzením nákupu. V našich Obchodních podmínkách naleznete další informace.

 

Postup při výměně zboží

Před nákupem si prosím vždy ověřte Jak vybírat velikosti. Pokud přesto doma zjistíte, že vybraná velikost nesedí, nevadí, vyměníme za jinou velikost. Vyměňujeme zboží nepoužité a se štítky. Jednu výměnu máte ke každé objednávce zdarma, pokud využijete nejlevnější způsob dopravy (tj. Zásilkovna na pobočku).

Napište nám, které zboží si přejete vyměnit a za jakou velikost. My ověříme, zda danou velikost máme k dispozici. Pokud požadované zboží již není k dispozici, můžete vybrat jiné zboží nebo vám vrátíme peníze.Také nám prosím sdělte, na kterou pobočku Zásilkovny máme vyměněné zboží poslat (pokud chcete výměnu zdarma) nebo zda si přejete zaslat jiným způsobem za cenu dle ceníku (v tomto případě nám také prosím sdělte, zda dopravu chcete platit dobírkou nebo převodem).

Až se domluvíme na způsobu výměny, pošlete nám zboží zpět. Zdarma můžete využít kteroukoliv pobočku Zásilkovny, kde pouze nahlásíte kód 99486619 pro vrácení zboží a Zásilkovna se už o vše postará. Pokud preferujete jiný způsob dopravy, zašlete prosím zboží na adresu Kamila Handlová, Vančurova 633, Velké Přílepy, 25264. Po obdržení zboží vám nové zboží zašleme obratem.